نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

نتایج هفته نخست لیگ برتر فوتسال | فرش‌آرا، لیگ برتر را با پیروزی خفیف خانگی آغاز کرد

  • کد خبر: ۵۲۹۳۱
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
نتایج هفته نخست لیگ برتر فوتسال | فرش‌آرا، لیگ برتر را با پیروزی خفیف خانگی آغاز کرد
هفته نخست لیگ برتر فوتسال بالاخره برگزار شد تا قطار این رقابت‌ها هم روی ریل حرکت بیفتد.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هفته نخست لیگ برتر فوتسال بالاخره برگزار شد تا قطار این رقابت‌ها هم روی ریل حرکت بیفتد. عصر روز گذشته در چهارچوب نخستین بازی نماینده مشهد در این رقابت‌ها تیم فوتسال فرش‌آرا در سالن شهید بهشتی مشهد به‌مصاف ایمان سبز شیراز رفت که در پایان شاگردان مجید مرتضایی توانستند اولین ۳‌امتیاز فصل را با کسب پیروزی ۱ بر ۰ دشت کنند؛ دیداری که ۳‌امتیاز اول را برای مشهدی‌ها به‌همراه داشت، اما هم به‌دلیل نبود تماشاچیان در سالن شهید بهشتی و هم به‌خاطر نمایش سرد و کسل‌کننده ۲ تیم، چنگی به دل نزد. این برد سرد و البته واجب‌تر از نان شب که برای مشهدی‌ها به دست آمد.


تدارک جدی بعد از ۳ ماه تمرین

تعطیلی سالن‌های ورزشی و مجوزندادن ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری دیدار‌های فوتسال سبب شد تا بیشتر تیم‌های لیگ برتر امسال دوره آماده‌سازی پیش‌فصل طولانی داشته باشند، اما نتوانند دیدار‌های تدارکاتی جدی را برگزار کنند. شاگردان مجید مرتضایی هم از این قاعده مستثنا نبودند و با وجود اینکه ۳‌ماه تمام تمرین کردند، در این مدت فقط چند دیدار دوستانه با تیم لیگ‌یکی چیپس کامل مشهد برگزار کردند.
 
در سوی مقا‌بل این بازی برای ایمان سبز شیراز شاید به‌نوعی اولین تدارک جدی برای لیگ برتر جاری بود؛ تیمی که در آستانه شروع رقابت‌ها اسپانسر و مالکش تغییر کرد و لبنیات ارژن که سال‌ها در لیگ برتر تیم‌داری می‌کرد، حاضر به ادامه حضور در فوتسال کشور نشد و تیم با نام ایمان سبز شیراز در رقابت‌ها حاضر شده است؛ تیمی با منابع مالی نامشخص برای یک لیگ سنگین و فرسایشی!


یک گل، یک پیروزی

محسن محمدزاده، زننده تک‌گل دیدار روز گذشته فرش‌آرا بود؛ بازیکنی که این فصل از حفاری اهواز به فرش‌آرا آمده است و مرتضایی و کادر فنی‌اش روی گل‌زنی او بسیار حساب باز کرده‌اند. محمد بیضایی، دیگر‌بازیکن جدید مشهدی‌ها، در این مسابقه بود که به‌عنوان بازیکن رأس در ترکیب زرد‌آبی‌های شهر مشهد تقریبا در بیشتر دقایق بازی به کار گرفته شد.
 
بیضایی بار‌ها تلاش کرد با ستون‌کردن بدن مقابل مدافعان حریف، برای هم‌تیمی‌هایش موقعیت گل‌زنی فراهم کند و در یک صحنه با یک حرکت و پاس طلایی، محمدزاده را در موقعیت گل نخست قرار داد که بازیکن فرش‌آرا هم بهترین استفاده را برد و توپ را به گل تبدیل کرد. بیضایی نیز فصل گذشته در همین تیم لبنیات ارژن شیراز بازی می‌کرد و توانسته بود به‌عنوان یک بازیکن گل‌زن موردتوجه کادر فنی تیم مشهد قرار بگیرد. شاید در میان بازیکنان تازه‌وارد فرش‌آرا در این بازی بتوان به محسن محمدزاده نمره قبولی داد که در طول بازی نسبت به هم‌تیمی‌هایش نمایشی خلاقانه و بهتر داشت.


تیم بدون مربی، دست‌خالی برگشت

ایمان سبز شیراز، تیمی بدون مربی برابر فرش‌آرا بود. کمالی، سرمربی این تیم، در نبرد روز گذشته از روی سکو‌ها شاگردانش را هدایت می‌کرد. گفته می‌شود کمالی به‌دلیل نداشتن قرارداد با مجموعه ایمان سبز نتوانسته است کارت سرمربیگری داشته باشد و به‌همین‌خاطر تیمش را از روی سکو‌ها کنترل کرده است.


برد و باخت مدعیان در هفته اول

در دیگر‌دیدار‌های گروه‌۲ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال که برای فرش‌آرا مهم بود، مس‌سونگون، مدافع عنوان قهرمانی، مقابل سن‌ایچ ساوه تن به شکست ۴‌بر‌۳ داد و راکا تهران توانست ۳‌بر‌۱ از تیم کوثر اصفهان بازی را ببرد. در هفته اول رقابت‌های این گروه تیم حفاری اهواز استراحت داشت. در دیدار‌های گروه اول این رقابت‌ها هم گیتی‌پسند به‌سختی و با نتیجه ۶‌بر‌۴ از سد منصوری قرچک گذشت، کراپ قزوین پُرستاره ۳‌بر‌۳ مقابل فردوس قم به تساوی رسید و مقاومت البرز هم ۲‌بر ۱ بازی را به اهورا بهبهان واگذار کرد. در گروه دوم این رقابت‌ها نیز شهروند ساری در هفته اول با قرعه استراحت رو‌به‌رو بود.


مرتضایی: باید با اختلاف بیشتری برنده می‌شدیم

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد بعد از کسب نخستین پیروزی فصل در اولین بازی گفت: با‌وجود تمام فشاری که روی بچه‌ها بود، نمایش خوبی داشتیم و مستحق کسب پیروزی در این بازی بودیم. مجید مرتضایی افزود: فشار زیادی روی تیم ما بود و آن هم به‌خاطر ۳ ماه تمرین بدون برگزاری دیدار رسمی یا دوستانه جدی است. وی خاطرنشان کرد: باید این بازی را با اختلاف خیلی بیشتری می‌بردیم؛ اما موقعیت‌های حریف بسیار کمتر از ما بود.
 
مرتضایی اذعان کرد: تنها‌نکته‌ای که برای من ناراحت‌کننده بود، اخطار سه‌چهار بازیکن ما به‌خاطر فشار و استرس زیاد بود که همین مسئله کارمان را کمی سخت کرد. سرمربی فرش‌آرا با اشاره به عملکرد بازیکنان جدید تیمش تصریح کرد: ما امروز دیدیم که محمدزاده، بیضایی، عبداللهی و... چه عملکرد خوبی داشتند و از‌این‌بابت خوش‌حالم. مرتضایی افزود: البته باید به این مسئله هم اشاره کنم که امروز جای خالی تماشاگران در سالن بهشتی مشهود بود و شاید به‌همین‌خاطر کمی بازی سرد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->